Overslaan naar hoofdinhoud

De juiste regisseur voor elk type content.

Ontdek onze uitgebreide pool van regisseurs, elk met hun eigen bewezen staat van dienst. Wat de productie ook vraagt, je bent altijd verzekerd van expertise en een unieke signatuur.

Directors Showreel

Ontmoet onze regisseurs

Anton Van Der Linden

Als regisseur werk ik graag aan elk aspect van het maken van een film, van het ontwikkelen van een verhaallijn en een concept tot het samenwerken met talent op de set om hun beste prestaties naar boven te halen. Samenwerking is belangrijk voor mij, want om een sterke, boeiende visie tot leven te brengen, moet iedereen die betrokken is het beste van zichzelf geven.

Diederik Spaargaren

Als mede-oprichter van Bäst en 8 jaar freelance regisseur heeft Diederik een schat aan ervaring opgedaan in het werken met merken als Gamma, Verkade, Albert Heijn, Duyvis, Vodafone, Grolsch en Auping. Sinds hij freelancer is, richt Diederik zich op het maken van fotoseries en het regisseren van films en documentaires voor duurzame organisaties zoals WarChild, De Opkikker en de Ayrton Senna Foundation.

Ramon Swaab

Ik heb een grote liefde voor verhalen vertellen. Het soort verhaal dat weerklank vindt - of het nu een lach of een traan teweegbrengt. Een video moet emotie oproepen, mensen ontroeren of aanzetten tot kopen of kijken. Daar ligt mijn kracht: ideeën uitwerken en vertalen naar een realistisch en werkbaar concept. Ik geef prioriteit aan de ervaring van de kijker en zorg ervoor dat de boodschap duidelijk wordt overgebracht.

Luuk Walshot

Luuk-Walschot Directeur UHU

Als filmregisseur werkt Luuk aan commercials, muziekvideo's, documentaires en fictiefilms. Hij is genomineerd door ADCN en 1.4 en won in 2021 de Young Directors Award in Cannes voor zijn korte film Union Jake. Zijn werk is gepubliceerd op DirectorsLibrary, Cinetree, BooooooomTV, GUPmagazine en DirectorsNotes en hij werkte voor internationale merken als Heineken, Samsung, Puma, Philips, Mentos, WNF en nog veel meer. Hij houdt van echte verhalen met een rauw randje en een sterk gestileerde visuele signatuur. Films die niet tot het hoofd spreken, maar het hart raken. Hij is vooral enthousiast over projecten die een dieper begrip van de menselijke geest creëren en uiteindelijk een boodschap van eenheid, liefde en gelijkheid verspreiden.

Tim Gersen

Ik ben een autodidactische filmmaker die veelzijdig werk maakt. Het is de mix van verschillende genres - van droge humor tot bedachtzame verhalen - die het vak voor mij zo spannend maakt. Geen film is ooit hetzelfde! Ik ben van nature een bescheiden regisseur, makkelijk om mee samen te werken en ik werk graag nauw samen met creatieven en klanten.

Daniel Herter

Vanaf het moment dat ik op mijn 15e voor het eerst een camera pakte, ben ik verslaafd aan verhalen vertellen - vooral verhalen met 'echte' mensen. Ik ben gefascineerd door hoe film een snaar kan raken bij het publiek als alle elementen van het filmmaken perfect samenkomen. De emotie die je bij een kijker kunt oproepen is het mooiste van dit vak.

Alain Friedrichs

Ik heb een flexibele en veelzijdige stijl, variërend van statische observatie tot dynamische cinematografie. Ik hou van commercials, vooral die met dialoog en visueel gedreven komedie. Sinds 2012 heb ik meer dan honderd commercials geregisseerd voor nationale en internationale merken als Zeeman, Takeaway.com, LeasePlan, Philips, Wehkamp, Kwantum, Kruidvat, Trekpleister, Holland Casino, Ben, Bison Poly Max en nog veel meer.

Philip Besamusca

Philip is een veelzijdige regisseur met een portfolio van meeslepende visuele verhalen. "Mooie beelden zijn bedoeld om te voeden, te voelen en het verhaal tot leven te brengen. Om te laten zien wat niet gezegd kan worden." Philip regisseert impactvolle korte films met herkenbare thema's - waarmee hij prijzen won op talloze festivals - en creëert pakkende commercials voor merken als Kia, Booking.com en Gamma.

Peggy Steenvoorden

Peggy is al filmmaker zolang ze zich kan herinneren en maakte haar eerste muziekvideo's toen ze nog maar 19 jaar oud was. Na 8 jaar regisseren stapte ze over naar commercials en ontdekte ze een nieuwe passie: een verhaal vertellen in 30 seconden. Ze houdt ervan om diep in concepten te duiken en deze te vertalen in woorden en beelden. Met een scherp oog voor detail, een voorliefde voor realisme en een passie voor films die de kijker raken, creëert ze inhoud die mensen doet glimlachen, nadenken of diep doet voelen.

Victor Zwiers

In mijn werk ben ik altijd op zoek naar die betoverende shots die tot de verbeelding spreken. Ik streef ernaar om de essentie van een merk te vertalen naar de juiste sfeer en de krachtigste beelden. Producten tot leven brengen met de essentie van een merk is de uitdaging die ik constant zoek, en het is iets dat in al mijn werk naar voren komt.

Symen Hoogesteger

Ik ben gefascineerd door mensen. Hoe ze reageren, de dingen die hen inspireren en de verhalen die hen raken. Met mijn films duik ik graag in hun levens. Het draait allemaal om emotie. Het verhaal moet je raken. De kijker moet zich ermee kunnen identificeren en zich verbonden voelen. Een film moet de waarheid weerspiegelen; het leven is tenslotte niet perfect. Gecombineerd met een filmische aanpak, neem ik de kijker mee op een reis in de ervaring.

Peet Gelderblom

Een goede regisseur geeft een boodschap vleugels. Film is geen brochure vol grijze tekst. Film is een wapen met emotie als munitie en alleen creativiteit haalt de trekker over.

Niels Bourgonje

Niels heeft een indrukwekkend CV met zowel fictie als commercieel werk. Zijn korte films werden geselecteerd voor Academy Award-kwalificerende festivals over de hele wereld en wonnen tientallen prijzen. Na zijn korte film 'Swipe' tekende hij bij het Amerikaanse agentschap William Morris Endeavor. Hij werkt nu aan de ontwikkeling van zijn speelfilmdebuut.

Kevin Kok

Ik ben een echte regisseur van acteurs en haal energie uit het regisseren van zowel getrainde als ongetrainde acteurs. In mijn werk streef ik ernaar om 'echte' mensen te laten zien die onze diverse samenleving weerspiegelen. Ik vind het belangrijk om goed te luisteren naar de vraag van de opdrachtgever en dit te vertalen naar een creatief concept waarbij het verhaal voorop staat.

John Rutten

Het is belangrijk om een goede vertaling te maken van de wensen van de klant. Maar binnen dat kader zoek ik graag de grenzen op. Een video moet in balans zijn. Ik maak graag gepolijste shots, afgewisseld met snippets. Een goed sounddesign is dan essentieel.

Jacob Ossef

Als regisseur en conceptschrijver ben ik op zoek naar het WAAROM van de klant, de drijvende kracht. Mijn doel is om het menselijk hart te raken, te inspireren en te motiveren.

Huub Lensvelt

Als regisseur houd ik van sterke concepten en krachtige scripts, storytelling. Ik denk graag mee over hoe een concept of script nog sterker gemaakt kan worden, hoe de boodschap effectiever verteld kan worden en hoe zo'n concept vervolgens slim vertaald en geproduceerd kan worden voor alle media. Scripts met acteurs vind ik het leukst. Er mag humor in zitten, maar dat hoeft niet; als het maar een goed idee is.

Fokke Baarssen

Ik leef voor film. Ik word ermee wakker en ga ermee naar bed. Film is emotie. En in elke filmuiting moet die emotie sterk voelbaar zijn. Of het eindresultaat nu een commercial, bedrijfsfilm, fictie of documentaire is, mijn benadering van een verhaal is altijd hetzelfde. Binnen een marketingboodschap werk ik graag samen met de klant om de diepere emotionele laag te verkennen. Dit doe ik door veel aandacht te besteden aan verhaal, camerawerk, belichting, kleur, de juiste casting, muziek en sound design. Inhoud en esthetiek zijn mijn sleutelwoorden.

Daphne van de Berg

Mijn werk is gebaseerd op een overtuiging: 'Ik geloof dat je door middel van video een persoon kunt leren kennen of authenticiteit echt kunt ervaren. Maar alleen als je de juiste emotionele raakvlakken van die persoon vindt, en die van je crew, want dan gaan ze in zichzelf geloven. En als regisseur is dat mijn verantwoordelijkheid.

Chris Rudz

Ik zoek altijd naar een emotionele band die ik kan creëren met het publiek. Ik zou zeggen dat dat voor mij het belangrijkste element van mijn werk is.

Benjamin Jonas vd Brink

Benjamin Jonas is een Amsterdamse regisseur en allround creatief. Met een achtergrond in cinematografie en montage is Benjamin een veelzijdige regisseur met veel kennis van zaken. Hij past deze kennis toe om het maximale uit elke productiefase te halen. Zijn belangrijkste troef is zijn creativiteit met een passie voor verhalen vertellen. Zijn stijl kan worden omschreven als dromerig en fantasierijk. Hij heeft uitgebreide ervaring met internationale producties in de VS, Afrika en Zuidoost-Azië. Hij creëerde content voor merken als Procter & Gamble, Phillips, Google, EY, Deloitte, AEG en Vattenfall.

Bas Baakman

Voor mij ligt de magie van film in het feit dat alles samenkomt: verhaal, emotie, licht, geluid en beweging. Ik houd van organische beelden waarin de kijker zich kan herkennen, zodat de boodschap zo goed mogelijk wordt overgebracht. De juiste muziek en belichting zetten de toon.

Anton van der Linden

Als regisseur werk ik graag aan elk aspect van het maken van een film, van het ontwikkelen van een verhaallijn en een concept tot het samenwerken met talent op de set om de beste prestaties neer te zetten. Samenwerking is belangrijk voor mij, want om een krachtige, boeiende visie tot leven te brengen, moet iedereen die erbij betrokken is het beste van zichzelf geven.

Aïcha van de Kimmenade

Films moeten je raken, ze moeten je bijblijven. Daarom vind ik het belangrijk om emoties naar voren te brengen in mijn werk. Dit verbindt mensen. Mijn werk neemt je mee naar een plek of een gevoel. Het creëert een unieke band tussen mijn werk en de kijker.